Regulamin
REGULAMIN świadczenia usług - „Porady prawne on-line”- przez KANCELARIE ADWOKACKĄ Adwokat Elżbieta Mazur
Postanowienia zawarte w „REGULAMINIE świadczenia usług - „Porady prawne on-line”- przez KANCELARIE ADWOKACKĄ Adwokat Elżbieta Mazur” stanowi Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku, o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002., nr 144, poz. 1204).
I Postanowienia ogólne
§ 1
- Kancelaria Adwokacka Adwokat Elżbieta Mazur zwana w dalszej części Regulaminu – Kancelarią, świadczy pomoc prawną za pośrednictwem sieci Internet. Warunkiem udzielenia pomocy prawnej w w/w formie jest zapoznanie się i zaakceptowanie „Regulaminu Porady prawne on-line”.
- Świadczenie pomocy o której mowa w punkcie 1 polega w szczególności na udzielaniu porad prawnych, przygotowywaniu opinii prawnych, sporządzaniu projektów pism i umów oraz konsultacjach w zakresie prowadzenia spraw przed sądami i organami administracji publicznej, za pomocą poczty elektronicznej na podstawie przedstawionego przez Klienta stanu faktycznego, przy zachowaniu rzetelności i najwyższej staranności.
§ 2
- Korzystanie z pomocy prawnej świadczonej przez Kancelarie za pomocą sieci Internet, wymaga posiadania przez klienta odpowiedniego wyposażenia technicznego.
- Wszelka bieżąca korespondencja pomiędzy Kancelarią a Klientem odbywa się wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem postanowień rozdziału III §1 niniejszego Regulaminu.
- Kancelaria nie ponosi odpowiedzialności za szkody związane z wadliwym funkcjonowaniem systemów teleinformatycznych, telekomunikacyjnych oraz urządzeń do odbioru usługi po stronie Klienta.
- Kancelaria zastrzega sobie możliwość dokonywania przerw spowodowanych nagłymi wypadkami, bądź też konserwacją serwisu. Kancelaria w żadnym przypadku nie odpowiada za ewentualne straty spowodowane takimi przerwami.
- Kancelaria nie świadczy usług w soboty, niedziele, dni świąteczne oraz dni ustawowo wolne od pracy, a biegnące terminy udzielenia odpowiedzi ulegają w tym czasie zawieszeniu. Udzielenie odpowiedzi na zadane Pytanie będzie dokonywane wyłącznie w dni robocze.
§ 3
Kancelaria nie ponosi odpowiedzialności za skutki udostępnienia przez Klienta osobom trzecim informacji i treści przekazanych Klientowi przez Kancelarię w związku ze świadczeniem pomocy prawnej za pośrednictwem sieci Internet.
§ 4
Kancelaria ma prawo do odmowy udzielenia porady prawnej w przypadku gdy treść świadczonej usługi powodowałaby naruszenia prawa. W tym przypadku Kancelaria w ciągu 24 godzin od otrzymania zapytania poinformuje o zaistniałym fakcie Klienta.
II Zasady świadczenia pomocy prawnej
§ 1
- Zadanie Pytania następuje za pośrednictwem Formularza dostępnego na stronie internetowej Kancelarii.
- W formularzu Klient przedstawia problem będący przedmiotem usługi prawnej, w szczególności stan faktyczny oraz określa jakiego rodzaju pomocy prawnej oczekuje (porada, opinia, projekt pisma lub umowy, konsultacje procesowe).
§ 2
Pytanie powinno być sformułowane w sposób umożliwiający udzielenie odpowiedzi tzn. powinno w sposób nie budzący wątpliwości wskazywać problem, którego ma dotyczyć porada prawna. W Pytaniu należy przytoczyć wyczerpująco wszystkie okoliczności faktyczne mogące mieć wpływ na sposób interpretacji przepisów.
§ 3
Ryzyko błędnego wypełnienia formularza ponosi Klient.
§ 4
Wysłanie zapytania nie wiąże się z obowiązkiem ponoszenia jakichkolwiek opłat i nie jest równoznaczne z zawarciem umowy.
§ 5
- W przypadku zaistnienia konieczności wyjaśnienia lub uzupełnienia przekazanego przez Klienta Pytania o dodatkowe informacje niezbędne do udzielenia pomocy prawnej, Kancelaria zwróci się do Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej o przekazanie brakujących informacji. Wówczas termin do udzielenia odpowiedzi liczy się od momentu uzyskania przez Kancelarię pełnych danych.
- Uzupełnienie danych przez Klienta, na podstawie zadanego przez Kancelarię pytania, nie stanowi nowego Pytania.
§ 6
- Po uzyskaniu niezbędnych informacji Kancelaria dokonuje wyceny porady prawnej w oparciu o „Cennik”, biorąc pod uwagę stopień skomplikowania prawy, oraz nakład pracy.
- Kancelaria przesyła Klientowi wycenę do akceptacji, podając jednocześnie numer sprawy, na który należy się powoływać w dalszej korespondencji.
§ 7
- Umowa z Kancelarią zostaje zawarta w momencie zaksięgowania wpłaty dokonanej przez Klienta na koncie bankowym Kancelarii.
- Przy dokonywaniu przelewu Klient jest zobowiązany do wskazania numeru sprawy podanego przez Kancelarię.
§ 8
Niezwłocznie, nie później niż w terminie 24 godzin (dni robocze) od zawarcia Umowy Kancelaria przesyła na adres e-mail wskazany przez Klienta poradę prawną w oparciu o przekazany stan faktyczny i prawny, co jest równoznaczne z wykonaniem usługi przez Kancelarie
§ 9
- Porada prawna zostanie przekazana Klientowi za pomocą poczty elektronicznej.
- Na zlecenie Klienta, złożone poprzez wybór odpowiedniej opcji w formularzu kontaktowym, porada prawna zostanie przesłana listem poleconym, pocztą priorytetową lub pocztą kurierską. W tym przypadku do wynagrodzenia za poradę zostanie doliczona cena przesyłki
§ 10
Złożenie przez Klienta dodatkowych pytań lub wniosków o wyjaśnienia po uzyskanej poradzie prawnej nie będzie traktowane jako odrębne Pytanie, jeśli bezpośrednio będzie dotyczyć udzielonej porady prawnej.
III Reklamacje
§ 1
- Klient, który ma zastrzeżenia do strony merytorycznej i terminu wykonania Porady prawnej może złożyć reklamację.
- Klient składa reklamację w formie pisemnej pod rygorem nieważności (listem poleconym), w nieprzekraczalnym terminie 7 dni roboczych od otrzymania Porady prawnej.
§ 2
Reklamacja powinna zawierać:
- oznaczenie Klienta umożliwiające jego identyfikację,
- określenie przedmiotu reklamacji wraz z uzasadnieniem przyczyny jej wniesienia,
- datę i podpis osoby zgłaszającej reklamację.
§ 3
- Kancelaria udzieli odpowiedzi na zgłoszoną reklamację w terminie 7 dni roboczych od jej otrzymania za pomocą poczty elektronicznej Kancelarii
- W przypadku uwzględnienia reklamacji Kancelaria wykona ponownie Porade prawną nie pobierając dodatkowej opłaty.
- W przypadku nieuwzględnienia reklamacji Klient może dochodzić roszczeń na drodze postępowania sądowego.
IV Wypowiedzenie UmowyWypowiedzenie Umowy
§ 1
- Klient bez podania przyczyn może wypowiedzieć Umowę do czasu otrzymania na wskazaną pocztę mailową porady prawnej. W takim jednak przypadku Kancelaria zachowuje prawo do 50 % wpłaconej przez Klienta kwoty.
§ 2
Wypowiedzenie Umowy następuje poprzez przesłanie oświadczenia pocztą elektroniczną na adres e.mazur@adwokat-odszkodowania.pl
§ 3
- Równocześnie z wypowiedzeniem Klient jest zobowiązany do wskazania konta bankowego na który ma nastąpić zwrot wpłaconej kwoty. W przypadku braku wskazania w/w konta zwrot wpłaconej kwoty nastąpił na konto z którego dokonano przelewu za poradę prawną.
- Ryzyko wskazania błędnego konta bankowego ponosi Klient.
V Zapisy końcowe
§ 1
- Kancelaria zachowa w tajemnicy wszystko, co pozostaje w związku z realizacją Porady prawnej.
- Obowiązek zachowania tajemnicy jest nieograniczony w czasie.
§ 2
- Kancelaria zastrzega sobie prawo do zmiany REGULAMINU.
- Zmiany są wiążące z chwilą ich opublikowania na stronie www.adwokat-odszkodowania.pl/regulamin.php.
§ 3
Jeżeli jakikolwiek z zapisów Regulaminu okaże się nieważny albo bezskuteczny nie narusza to ważności lub skuteczności pozostałych zapisów Regulaminu. W sytuacji opisanej w ustępie poprzednim nieważne lub bezskuteczne zapisy zastąpione zostaną odpowiednimi przepisami prawa polskiego.
§ 4
W przypadku sporu wynikłego z wykonywania umowy w ramach Porady prawnej on - line, sądem właściwym miejscowo w sprawie jest sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Kancelarii.
§ 5
We wszelkich sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem odpowiednie zastosowanie znajdują właściwe przepisy, w szczególności odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.